1076
آخرین خبرها
افزایش تقاضا موجب کمبود تراکتورهای تحویلی شد هشدار زنگ زرد گندم و آفات به صدا درآمد آیا بنادر چابهار به هندی ها واگذار شد آغاز خرید تضمینی گندم از کشاورزان زعفران ایرانی به 55 کشور صادر شد میزان آب سدها و هشدار کم آبی افزایش ابتلا به تب کریمه کنگو ضرر جبران ناپذیر به کشاورزان خوزستان تامین ارز 20 روزه شد مدیریت بیماری ها در گندم آغاز شد لرستان رکورددار صادرات علت گرانی مرغ در اسفندماه سبزی و صیفی جات گران شد آغاز تجارت برد برد در ایران یارانه 161 هزار میلیارد تومانی نان شروع همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی آیا ایران به جایگاه خود در کدکس باز می گردد بازهم ردپای قاچاق اینبار در سازمان حفظ نباتات قیمت پیاز سرسام آور شد گوشت قرمز را گران نخرید  خودکفایی در تولید گندم نان دریافت بذر یارانه ای پنبه کاهش ۱۷درصدی ورود آب به سدها تفاهم‌نامه همکاری توسعه زنجیره گیاهان دارویی امضا شد برنج ارزان شد امضای تفاهم نامه ایران و مالزی کاهش 62 درصدی واردات چای کشت گل نرگس در گلوگاه عواقب تولید و صادرات محصولات آب بر امکان گران شدن لبنیات در پی کم کاری ها گندم قراردادی کشت می شود صادرات تخم مرغ رکورد می شکند زیر و بم پرونده فساد چای دبش محدودیت صادرات این بار برای پیاز و گوجه فرنگی کاهش سیر صعودی قیمت گوجه فرنگی قیمت آجیل شب یلدا اعلام شد بارش باران در تهران افزایش جوجه ریزی در آذرماه بازار میوه های شب یلدا  علت گران شدن گوجه فرنگی چه بود ؟ کشف بیماری های جدید سیب در ایران نهاده های دامی که ارز نیمایی به آنها تعلق می گیرد تبدیل پسماند کشاورزی به خوراک دام مالیات به محصولات پرآب بر تعلق می گیرد! خطر خشکسالی در کمین است! کاشت یک میلیارد درخت در کشور آغاز تولید پنبه در کشور ارز آوری 14 میلیون دلاری قارچ عاقبت قیمت مرغ چه میشود 5میلیون تن،نیاز سالانه کودی کشور

فهرست

خبرهای استانی

مرداد ۲۵, ۱۳۹۵

تا ۱۰ روز آینده که تولید شکر با برداشت محصول چغندرقند از سر گرفته می‌شود، قیمت در بازار خواهد شکست و محتکران مجبور به عرضه محصول شکر به بازار خواهند شد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری با اعلام این خبر درباره بالا بودن قیمت شکر با وجود توزیع گسترده شکر در بازار گفت: از ۴۰ روز گذشته بیش از ۲۹۰ هزار تن شکر در بورس عرضه شده که این مقدار برای مصرف دو ماهه کشور کافی است.

حسن عباسی‌معروفان افزود: عده‌ای محتکر در بازار وجود دارند که تا ۱۰ روز آینده مجبور می‌شوند شکر موجود در انبارهای خود را توزیع کنند.

وی خاطرنشان کرد: قیمت عمده‌فروشی شکر از سه‌هزار و ۷۰۰ تومان به سه‌هزار و ۱۰۰ تومان تا عصر روز گذشته رسید و پیش‌بینی کاهش بیشتر می‌شود.

عباسی‌معروفان ادامه داد: در حال حاضر تمامی محموله‌های شکر وارداتی به کشور رسیده و از ۱۰ شهریورماه نیز تولید داخل آغاز و کارخانه های تولیدکننده فعال خواهند شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی محموله‌های شکر وارداتی به کشور رسیده و از ۱۰ شهریورماه نیز تولید داخل آغاز و کارخانه‌های تولیدکننده مشغول تولید خواهند شد.

عباسی‌معروفان درباره اقدام شرکت برای مقابله با محتکران یادآور شد: سازمان تعزیرات حکومتی وارد عمل شد و اسامی تمامی واردکنندگان باید از کانال شرکت به بورس معرفی شوند.

بازگشت تعادل در بازار مرغ

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران درباره وضعیت قیمتی برنج در فصل برداشت و واردات تأکید کرد: تمامی محصولات وارداتی که از قبل ثبت سفارش شده بود، به بنادر رسیده و تحویل انبارها شده است.

وی اظهار داشت: در زمان تولید برنج داخل، هیچ محصول وارداتی به بازار عرضه نمی‌شود و واردات انجام‌شده تنها برای حفظ ذخایر استراتژیک است.

عباسی‌معروفان همچنین گفت: برنج داخلی که در سه ماه گذشته قیمتی بیش از ۱۱ هزار تومان داشت، در حال حاضر در مناطق تولید دارای قیمتی معادل هشت‌هزار تا هشت‌هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی در پایان افزود: پیش‌بینی می‌شود قیمت برنج با ورود محصول جدید و برنج احتکارشده توسط برخی دلالان، کاهش بیشتری داشته باشد./

یک پاسخ

  1. سلام
    بنده چغندر کار از خوزستانم.پارسال طلب ما را در دو مرحله که مرحله دوم نزدیک به یک سال طول کشید تا پرداخت کردند.بهانه آنها ارزانی قیمت شکر و عدم فروش آن بود
    اما امسال پس از گذشت ۱۰۰ روز از برداشت و در حالی که تمام شکر استحصالی بفروش رفته،باز طلب ما را پرداخت نمی کنند!!!!
    واقعا قشر کشاورز همواره مظلوم واقع شده و روز به روز اوضاع بدتر می شود!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرخط خبر ها

1076

متن سربرگ خود را وارد کنید